OLuT-kyykkä 21.1.2017

OLuT ry järjestää yhdessä Oulun akateemisen mölökky ja kyykkäseuran (OAMK) kanssa kyykkäintron ja -turnauksen lauantaina 21.1.2017 kello 11:30 alkaen.

Mutta mikä ihmeen kyykkä? Pelissä on tarkoituksena poistaa kyykkämailoja, karttuja, käyttäen kyykät pelineliöstä mahdollisimman vähillä heitoilla. OLuT-kyykässä pelataan joukkuekyykkää, eli heitetään neljän hengen joukkueissa ja kilpaillaan luonnontieteilijöiden mestaruudesta humanistipäädyn parkkipaikoilla. Kilpailun taso on sopiva myös ensikertalaisille ja joukkueen voi muodostaa vasta paikan päälläkin.

Ensikertalaisia varten alussa pidetään myös noin 45 min intro, jossa käydään läpi heittotekniikkaa ennen varsinaisen turnauksen aloitusta. Parhaat palkitaan jatkosaunassa YOK 1:ssä.

Lisää kyykästä Oulun akateemisen mölkky- ja kyykkäseuran sivuilla.

TL;DR:
Mitä: OLuT-kyykkä
Missä: humanistipäädyn parkkipaikoilla
Milloin: 21.1. klo 11:30
Linkki tapahtumaan Facebookissa

OLuT ry and OAMK (Oulun akateeminen mölökky ja kyykkäseura) are organizing an intro and a tournament about kyykkä! It is held on saturday 21.1.2017 at 11:30 o’clock.

What is kyykkä you say? Well, it is a game full of fun! The idea is to remove objects from playingfield, using a fooden club. The less throws the better. Kyykkä is a teamsport, so come with your friends! For the first timers, there is an introduction. The best players are rewarded at the aftersauna in YOK 1.

What: OLut-kyykkä
Where: the parking lots behind the humanistic end
When: 21.1.2017, beginning at 11:30
Link to the Facebook event